Jak dzwonić z zagranicy?
Jeżeli przebywamy poza terenem Polski i chcemy skontaktować się z doradcą musimy zalogować się na portal lub skorzystać z usługi "Rozmowa bez rejestracji" - w obu przypadkach będzie konieczne wcześniejsze doładowanie konta.
- Krok pierwszy, rejestracja
Aby móc rozmawiać z ekspertami będąć po za granicami naszego kraju należ założyć konto na naszym portalu. Jeżeli już wcześniej założyliście konto możecie pominąć tę cześć i przejść do kroku 2.
Rejestracje rozpoczynamy od kliknięcia "zostań klientem" w górnej części strony. Pamiętamy przy tym, że rejestracja jest darmowa i nie wymaga podawania żadnych danych osobowych.
W następnym widoku zostaniemy poproszeni od podanie loginu oraz hasło, a także innych informacji niezbędnych do poprawnej rejestracji na portalu.
Po wprowadzeniu prawidłowych danych i zatwierdzeniu formularza zostanie utworzone konto dzięki, któremu będziemy mogli korzystać z usług w formie przedpłaconej. - Krok drugi, logowanie
Aby przejść do formularza lgowania należy kliknąć w przycisk, "Logowanie" znajdując się na górze strony. W wyświetlonym formularzu wpisujemy login oraz hasło podane podczas rejestracji, a następnie potwierdzamy całą operacje klikając w przycisk "Zaloguj się". Od tej chwili mamy dostęp do wszystkich funkcji portalu.
- Krok trzeci, doładowanie konto prepaid
Po pierwszym udanym logowaniu zobaczymy widok, który wyświetla slado konta (3), pin (2) oraz numer klienta (1) - te dwa ostatnie będą potrzebne podczas pierwszego połączenia. Możemy też skorzystać, z szybkiego doładowania (4), na wcześniej zdefinowane kwoty lub skorzystać z linki "Doładuj konto" (5). Jeżeli skorzystamy z "Szybkie doładowanie konta" (4) zostaniemy przeniesieni od razu do strony operatora płatności. Jeżeli skorzystamy z "Doładuj konto" zostanie wyświetlony następujący formularz:Następnie należy podać kwotę doładowania oraz wybrać formę płatności. Jeżeli zdecydujesz się na doładowanie na pierwsza formę płatności (Blik) zostaniesz poproszony o podanie 6 cyfrowego kodu generowanego przez Twoją aplikację do płatności - po wprowadzeniu kodu zostaniesz automatycznie przeniesiony do operatora płatności. W przypadku 2,3,4 zostanie wyświetlony przycisk "Zapłać", po kliknięciu, którego zostaniesz przeniesiony na stronę operatora płatności. Wybierając ostatnią opcje doładowania (5) zostaną wyświetlone inwidualne dane do przelewu - bardzo istotne jest, aby nie modyfikować tytułu przelewu.
W przypadku form płatności 1,2,3,4 minimalna kwota doładowania wynosi 50 zł a czas realizacji płatności wynosi zwykle kilkanaście sekund. W przypadku zwyklego przelewu termin realizacji wynosi zwykle minimum jeden dzień roboczy. - Krok czwarty, rozmowa z doradcą
Następnie należy przejść na stronę główną (np klikając w logo) lub do zakładki "Eksperci" (1). Aby skorzystać z środków zgromadzonych na koncie, należy zadadzownić na numer opisany jako "Z Polski lub z zagranicy" (2). W czasie pierwszego połączenia z doradcą, system zapyta nas o numer klienta i numer PIN zanotowany wcześniej. Kolejne połączenia realizowane z tego samego numeru zwalniają nas z potrzeby podawania tych numerów. Stanowi to znacznie ułatwienie podczas wykonywania kolejnych połączeń.
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź problemów z rozmowami zamawianymi możemy skontaktować się z administratorem portalu wykorzystując poniższe dane:
Adres e-mail: kontakt@magicznewrota.pl
Telefon 801 88 44 00 lub +48 22 417 94 04