FAQ

Czy muszę być zarejestrowany, aby korzystać z usług portalu MagiczneWrota.pl?

Nie, nie wymagamy rejestracji użytkowników. Dla niezarejestrowanych użytkowników dostępne są tylko usługi połączeń głosowych 708 oraz SMS PREMIUM

Czy rejestracja jest bezpłatna?

Tak, rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

W panelu logowania należy kliknąć w link Przypomnij hasło i postępować zgodnie z informacjami na stronie.

Jakie korzyści otrzymam będąc zalogowanym użytkownikiem?

Każdy zarejestrowany użytkownik może korzystać ze wszystkich dostępnych usług portalu m.in. połączeń przedpłaconych, sms, email, chat.

W jaki sposób mogę skontaktować się ze swoim Doradcą na portalu Magicznewrota.pl?

Portal magiczne wrota.pl udostępnia kilka możliwości kontaktu ze swoimi doradcami (połączenia głosowe, chat, sms, e-mail). Najprostszym sposobem kontaktu jest wykonanie połączenia na numer 708 konkretnego doradcy lub wysłanie SMS Premium. Ten sposób połączeń nie wymaga rejestrowania się w serwisie i może zostać wykonany z dowolnego telefonu (stacjonarnego, komórkowego) na terenie kraju. Inne kanały komunikacji wymagają rejetracji w serwisie.

Przebywam za granicą, chciałbym skontaktować się ze swoim doradcą?

Portal udostępnia możliwość kontaktu ze swoimi doradcami będąc poza granicami kraju. W tym celu należy zarejestrować się w serwisie oraz zasilić swoje konto dowolną kwotą (przelew, szybkie płatności , karta kredytowa). Następnie należy zadzwonić na numer doradcy zaczynający się na +4822 (nie wykorzystywać numeracji 708), podać tonowo numer użytkownika oraz swój PIN (dostępny na panelu po zalogowaniu). Rozmowa zostanie nawiązana, a w zależności od długości rozmowy z konta zostanie pobrana odpowiednia kwota.

Mój doradca jest niedostępny, a chciałbym wysłać do niego wiadomość?

Istnieje taka możliwość , po zalogowaniu można wybrać opcję Wyślij Wiadomość do doradcy. Doradca w momencie zalogowania się do systemu otrzyma wiadomość od użytkownika i może odpowiedzieć.

W jaki sposób zostanie pobrana opłata za połączenia?

W przypadku połączeń na numery 708 oraz Premium SMS opłata zostanie pobrana przez operatora telekomunikacyjnego i doliczona do Państwa rachunku telefonicznego. W przypadku usług przedpłaconych (PREPAID), użytkownik najpierw zasila swoje konto w serwisie magiczne wrota.pl, a następnie korzysta z usług.

Ile kosztuje zapytanie email?

Każde zapytanie jest indywidualnie wyceniane przez konkretnego eksperta. Wycena poszczególnych ekspertów może się różnić. Samo przygotowanie wyceny nie jest zobowiązujące.

Jaki jest czas odpowiedzi na zapytanie email?

Czas odpowiedzi na zapytanie jest w pełni zależny od eksperta i jego aktualnego obłożenia pracą. Jeżeli zależy Ci na takiej informacji, dodaj stosowną informację w treści zapytania.

Co oznaczają połączenia przedpłacone (PREPAID)?

W przypadku niektórych usług (np. połączeń z zagranicy, chat-ów, e-mail) wymagane jest wcześniejsze zasilenie konta w portalu magiczne wrota.pl. Można tego dokonać dowolna metodą (klasyczny przelew, przelew elektroniczny, karta kredytowa). Po załadowaniu konta podczas korzystania z usług, wartość przedpłaty będzie pomniejszana o koszt usług.

Czy płatności elektroniczne są bezpieczne?

Tak, płatności są realizowane przy pomocy serwisów payu/paypal i przelewy24 - liderów płatności elektronicznych w Polsce.

Czy mogę zapłacić przy pomocy kart kredytowych?

Tak istnieje taka możliwość

Czy mogę zapłacić przebywając za granicą?

Tak, oczywiście można skorzystać z dowolnej metody płatności

W jakim czasie moje konto zostanie doładowane opłaconą kwotą?

W przypadku wykonywania płatności elektronicznych oraz kartami kredytowymi czas doładowania konta zazwyczaj nie przekracza kilku minut. Jednakże w wyjątkowych sytuacjach, a także czas ten może się wydłużyć do kilku/kilkunastu godzin.W przypadku tradycyjnych przelewów jest to około 1-2 dni roboczych.

Mam inne pytania dotyczące serwisu MagiczneWrota.pl?

Zapraszamy do kontaktu z nasza infolinią 801 88 44 00 lub 22 417 94 04 lub też drogą e-mail: kontakt@magicznewrota.pl